HP08 aeger Glenn

Självklart vann ju min klass hela skiten, det känndes sjukt bra. Jag var inte med och spelade men jag skrek mest och högst så nu är jag hes, men det var det värt. Klasskompisarna sa att det var skönt att höra mig skrika "DEET ÄR BRA JESPEEER!!" liksom, så jag är nöjd över min insats.

Självklart körde vi på 1337-tröjorna och krigsmålning. Efter turneringen så gick jag runt på stan med målningen utan att jag tänkte på det, inte konstigt att jag fick så roliga blickar, haha.

Glenn är en koppling till "Alla heter Glenn i Göteborg".


Kommentarer
Postat av: André (WiktorMode)

Kom på nästa forum politik så kommer du få reda på hur vi ska gå till väga . hoppas vi ses!

2009-05-20 @ 22:47:20
URL: http://wiktormode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0