UF, vilket klipp (Höhö)

Kom precis hem från Stan. Innan dess var jag i skolan, vi hade asmånga som skuggade idag. Det var kul för vi hade en jätteintressant handelslektion, vi skulle bolla affärsideér med varandra. Det var skitroligt, vi sitter redan nu och brainstormar om våra UF-företag vi ska starta nästa år liksom.

En annan skola började ju med sina redan i ettan tror jag, är inte säker men kan mycket väl stämma. Iallafall, efter det kilade jag ner på stan med Bebb the bubb och klippte mig. Det blev fint, vill nog komma på Alexandras fest och överaska alla, eller så lägger jag ut en bild senare ikväll om jag inte kan hålla mig.

Just nu dunkar Sam Sparro's black and gold, han är inte fy och skam den killen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0