Tjoho folket

Nyss hemkommen från skolan. Skulle egentligen gå och gymma men nae, har träningsverk sen igår så är inte så sugen på det just nu känner jag. Alla sitter och klagar på att min dator låter medans deras är tysta. MEN JAG VILL KOLLA YOUTUBE liksom.

Evelina har varit här över helgen, det är min storasyster. Hennes hund är skitmysig så henne brukar jag hänga med, den är lite mindre gäntemot mina feta paddor. För övrigt var Evelina med i skolan en liten stund, alla trodde det var min lillasysters kompis för hon var så kort.

Annars då.. annars då.. jo det är folk som börjar i min klass hela tiden, idag var det någon som gick HR som skuggade en kille som började förra veckan. Lite kul det där, vet fortfarande inte vad han heter, kul kille som presenterar sig liksom.

Jag skulle ha en skuggare idag jag med, men hon hade nationellt prov tydligen, vet inte hur roligt det var men hon kommer nog imorgon istället.

Det var nog allt, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Evssan

Kan vara så att jag är kort. Men det är nog inte bara längden, utan även min unga look.

Vem gnäller över det? INTE JAG, jag kommer hålla mig snygg och fräsch lääänge.



så puss till er :)

2009-01-27 @ 09:20:30
URL: http://evelinathorell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0