Offermärta

Sådär ja, nu har Robin stuckit hem. Det blev som sagt en liten kurs i photoshop. Vi hade märta som offer och gick wild and crazy, bara massa basic som att göra slätare hy och sånt. Gick rätt bra, här är hon.

Och sen undrar jag varför mina bilder blir så bleka när jag är klara med de? Såhär ser inte min bild ut i photoshopfönstret, någon som vet?

Som ni ser är den övre efterbild och den undre förebild. Den undre ser mer levande ut, men detta var i utbildningssyfte. Dessutom blir färgerna uppfuckade när jag sparar bilden som sagt.





Kommentarer
Postat av: snälla!

kan du inte börja göra ngra slags ''photoshopkurser''? du skulle kunna filma, eftersom du är grym på videos o va lite vägledare lixom :D tror många vill att du delar me dig av photoshopskillsen ;)

2009-02-25 @ 14:27:54
Postat av: (:<3

har simmat med henne en gång i tiden. x):)

2009-06-07 @ 13:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0