Laga-mat-genen

Efter spinningen blev jag upphämtad av min kära mor som körde mig till Mattias (Mammas kille) föräldrar varav fadern fyllde 75. Så ikväll har jag ätit skitgod mat, det blev nån form av smörgåstårta som var värmd i ugnen, skitgott hur som hellst och till efterrätt blev det urgröpta apelsiner med massa glass och skit i. Hur gott som hellst, varför kan inte Mattias fått lite av den där laga-matgenen? Vilket som så hängde inte kameran med eftersom den tar rätt stor plats, men jag såg ut såhär ;D



Ett par vanliga jävla svarta byxor och en t-shirt. Inget speciellt egentligen men jag gillar att ha en bild i varje inlägg, det blir roligare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0