Idag hatar jag: Kattgummor

Jag och Kim skulle dra till idrotten nån dag sen, och då så stressar vi som fan från skolan till busshållsplatsen och springer tillockmed sista biten, då kommer vi förbi ett hörn och ser busshållsplatsen med våra ögon och vilka står där? Jo, hela Stenbackeskolan, den kristna skolan under oss, det är en liten skola, jag är inte säker men tror de har typ 100 elever eller nåt och det här var kanske 30 av de.

Sen när bussen kom var den nästan redan full, det var hur många som hellst som fick stå i gången, jag fick sitta i Hannas knä, snäll tjej. Då vet ni är det en sjukt jobbig tant som sitter längst bak med fyra platser för sig själv och säger "de här platserna är trasiga, de sitter lösa". Jag tänkte "jaha, aja, jag sätter mig på Hanna" och så var det fixat, men stackars Stenbackabarn som fick stå i gången. Sen när tanten skulle gå av så skriker hon "FLYTTA PÅ ER! UNGJÄVLAR!", och gick av, då går några av barnen och sätter sig på hennes plats och säger "hon ljög, det är inget fel här".

Då gick jag igång och blev skitförbannad, jag vill slå tantfan, bara slå ner henne och ta alla hennes katter. Hon måste ha haft katter, alla bittra människor har katter. Nej, nu ska jag gå och skära mig, vi ses.

Kommentarer
Postat av: Mira

hahaha känner igen det där så jävla väl.

2009-02-17 @ 19:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0