Duktigt John! (Ingen ironi)

Idag har jag varit så jävla duktig så det finns inte. Först så gick jag upp kl 10 för att vända tillbaka dygnet eftersom jag börjar skolan imorgon igen. Sen efter det hade jag som mål för dagen att bli frisk, så jag har låtsas som om jag varit frisk typ, och hej hopp så blev jag det, jag vann liksom över sjukdomen på något sätt, eller så var det bara en slumt men kul var det. Är bara lite lätt förskyld men kan nog gå till skolan iallafall, fuck alla jag kommer smitta säger jag. Sen har jag tvättat och grejer och lekt lite med hundarna, och sen när Freja kom hem från sin musikalträning så var jag snälla-brorsarn och frågade hur det hade gått, det gör jag aldrig. Nej, idag har jag fan varit duktig, det ska jag ha cred för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0