Tema: Kärlek

Fick kind off reda på värsta grejen nu. Plusgymnasiets Musikproduktionselever ska ha värsta seriösa uppvärmningskonserten inför Alla Hjärtans Dag på Frideborg den 9:e, hur coolt är inte det?!

Tror jag ska dit, ska bara fixa en date till mig själv. Då kommer man ju få se sånt som vi på skolan gör typ hela tiden, vi har gått typ en termin och det har varit tre stycken konserter redan, det är högt tempo som satan på duracellkaninerna på Musikproduktion.

De är hur duktiga som hellst, värsta tillfället för alla som ska välja gymnasie nu till hösten att komma och se något konkret, jag tror iallafall de släpps in.

Min närmsta vän Rebecka som går Musikproduktion nedanför ;)


Kommentarer
Postat av: penny

ta med mig som en date!!

2009-02-05 @ 18:41:23
URL: http://pennuus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0