Pretentiös

För några månader sen så lassade de upp en stor reklamtv i stan. Det är nog det fulaste jag sett i hela mitt liv. Den är stor, klumpig och skitkonstig, inte nog med det! Bohusläningen skrev om det och det var så himla bra, och låt mig citera "precis som i storstäderna".

(Konstpaus)

Jag menar hallå? Uddevalla är ingen storstad någonstans, det känns bara pretentiöst att påstå något sådant. Håller ni inte med?

Vet inte varför, MEN NU LÄGGER JAG IN EN BILD PÅ EN KATT I VREDE! (Jag har tagit bilden så fuck you)


Kommentarer
Postat av: Noshin

Håller med totalt! jag menar, inte nog med att den är stor fet och ful, den visar reklam från kondomeriet så gigantiska bilder på dildosar dyker upp ibland x'D Vad tänkte dem med? Usch och fy... hatar den.

2009-02-11 @ 19:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0