Praktikplatsletande

Innan jag och Emelie gick till gymmet idag så sprang vi genom stan i sökning av praktikplatser till oss. Jag hade bestämt mig för att lämna på Jack & Jones eftersom jag tror det kan vara en butik som tar in praktikanter. Visst, packa upp varor i två veckor men jag slipper iallafall pendla till torp för att göra det. Hur som hellst blev jag panikstressad innan jag gick in, så jag tvingade Emelie söka på Kicks innan mig.

Emelie går in och jag går runt och cirkulerar i butiken, de som jobbar där måste tycka jag är dum i huvudet, bara gick runt i cirklar liksom. Emelie fixar biffen hur som hellst och får sin praktikplats, och sen när jag då ska in till Jack & Jones för att försöka få tag på någon butikschef så går allt dåligt. Jag blev skitstressad och pratade fort och allt blev bara konstigt, fick inte äns tag på butikschefen. Men ska nog tillbaka på Måndag, för då skulle hon vara där, får se hur det går då.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Lycka till lillebror :)

Puss

2009-02-06 @ 11:38:24
URL: http://evelinathorell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0