Nu kör vi

Så, då är lovet slut till 100%, känns lite sådär, har inte gjort så mycket på lovet men känner faktiskt ingen ångest över det. Hann med gymmet, vara med lite vänner och så, så jag är inte direkt besviken på att jag gjort för mycket.

Själv inleder jag lovet med en sovmorgon, sen är det back to basics med Personlig Försäljning hela dagen, party!

Hittade den här bilden på Frejas blogg, titta vad biff jag är! Man ser lite armar och nästan ett bröst där asså, oh beach 09 here i come! :D


Kommentarer
Postat av: Belinda

nej Gbg har ingen stylistlinje. Men jag syftade på att hv2 ska med till wellnessmässan :)

2009-02-23 @ 18:18:09
URL: http://belindas.blogg.se/
Postat av: hemlig hihi

Heting du är ;) pew pew!

2009-02-23 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0