Da, da, da, dagens

Nu jävul! Idag har jag haft vanlig jävla skoldag, 5 timmar personlig försäljning som fan! Börjar tröttna lite lätt på den kursen asså, och nu börjar vi gå in värsta djupt på hur man ska förhålla sig till olika typer av kunder och bajs. Psykologi i all sin ära, vi lär oss hur man tvingar kunden att köpa saker typ, kul när man ska ut på marknaden och manipulera som fan.

Har jobbat lite på min underbara affärsidé jag har smidigt ihop och kommit på grymmaste marknadsföringsknepet, vi får se hur det blir sen när jag ska köra igång mitt lilla företag, hoppas bara resurserna finns, hur som hellst kommer det bli grymt, det är jag säker på.

KattN på kort.


Kommentarer
Postat av: kingen

åååh <3 kattN :D <3 <3

2009-02-02 @ 21:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0