Yo fo sho bro

Här sitter jag och spelar wc3. Jag spelar Footman Wars, en i klassen ör bättre än mig på det så jag över som en jude tills jag tar honom! Haha, det kliar i näsan också, tror jag har hackat upp vänster näsborre med min nästrimmer, är inte säker dock.

Jag har värsta dilemmat dessutom, jag tänkte ha seriösaste middagen i stan på lördag eftersom jag fyller på onsdag, men stolarna vid matbordet är begränsat så jag måste välja vilka som ska få komma, sjukt cepejobbigt, jag hatar det. Någon kommer bli bitter, är nästan säker på det.

Aja, jag får sluta tråka ut mina läsare nu. Här är en bild på mig när jag har som roligast med MacBooken.


Kommentarer
Postat av: Karin

på fredag menar du väl?

2008-10-21 @ 15:21:30
Postat av: John

Från början var det tänkt att vara på lördagen, men sen bytte jag till fredagen.

2008-10-21 @ 16:08:24
URL: http://johngranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0