@ U-town

Tjohej alla bloggläsare! Jag drar ett streck över er, jippie!
Anyways, kom nyligen hem från Flyget och sitter nu och chillar i mitt rum hos pappa. Jag fick värsta paniken innan flyget gick eftersom det var länge sen jag flög nu, och bara "SHIT! Det kommer fan crasha!", jag menar, de där jävla instruktionsgrejerna finns ju för att det finns en risk för att något ska hända, dock fnittrade jag lite eftersom det var så fult. Men ändå, kan de inte fatta att man bara får panik när de säger typ "om planet skulle crasha så kan nu dra ner en gasmask", jag blir helt "WTF?!" liksom, det som går fram till mig när de säger sånt är att det händer ofta.

Iallafall, jag överlevde hårt, och pappa hämtade mig på Arlanda och körde hem mig, vi åkte förbi Gränby också, och undertiden Pappa handlade mat så sprang jag runt i klädaffärerna och impulsköpte lite saker. Så jävla typiskt mig typ "nej, jag kollar bara" sen går man ut med en kofta och två t-shirts liksom.

Aja, jag ser fram emot en lugn vecka här i Uppsala, det händer något med mig när jag kommer hit, jag blir lugn och liksom.. "julig" typ, jag vet att jag kommer sluta i det här staden i framtiden liksom, så det här är hemma för mig. De har en slående slogan som hänger på vägen in i Uppsala överallt, "Välkommen hit - Välkommen hem", och det stämmer rätt bra.

Kommentarer
Postat av: Sararararararrarara

åhhhh bejb! blev tårögd när jag läste det sista:) så du är hemma nu?

2008-10-27 @ 20:06:03
URL: http://sarajsoberstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0