SPA-linje

Okej, jag är lite pepp inför nästa år på Plusgymnasiet. Såhär är det, vi har Skönhet och Hälsa på vår skola, typ en stylistutbildning. Och de ingår i deras utbildning att ta emot "kunder" och sånt. Så ibland när vi på Butiksledning har en tråkig lektion så brukar deras hantverkslärare komma in till oss och typ "vill ni ha en ansiktsbehandling?" och jag är ju inte den som inte ställer upp när det gäller utbildningssyfte direkt. Så då klafsar vi in till salongen och får ansiktsbehandlingar, ansiktmassage och hårbottenmassage och grejer, och nästa år kommer en SPA-linje, och jag är liiiiite sugen på att vara offer för de när de behöver "kunder" att ta hand om.



Nej, nu ska jag nog klä på mig och kanske ducha, jag är äcklig jag vet, kanske ducha liksom, haha, aja, jag ska nog ner på stan och bränna ännu mer pengar snart tror jag. Vi får se, kanske spar pengarna eller nåt. HAHAHAHAHHA, Ja juste, JAG spar pengarna, oh, jag är så rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0