Mind in the gutter

Okej, jag må hata Chris Crocker sjukt mycket. Jag menar, han sitter där och predikar om att "we gays shouldn't be in the army", och här hemma sitter jag och känner mig helt orepresenterad. Och nu har han opererat in bröst också, han är lite för mycket atentionwhore för min smak. MEN! Han har gjort en bra låt och jag hatar det.

Anyways, här är Mind in the gutter med Chris Crocker.


"I like the way that you taste, when your all up in my face.
Bodys touchin. Minds corrputing.
My mind is in the gutter."

Kommentarer
Postat av: Karin

haha det märks att han inspireras av britney iaf, skulle fan lika gärna kunantr vara hennes låt :P

2008-10-07 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0