Min jätteseriösa middag

Igår så skulle jag ha min seriösa middag eftersom jag fyllde år i onsdags. Så jag gick upp kl 7 på morgonen och började hacka grönsaker, eller.. aa.. jag gick i skolan och lite sånt och jag började städa typ.. 3 kanske och laga maten vid 5 eller nåt. Det blev en rätt lyckad kväll kan jag nog påstå. Maten var god och folket var snälla, vi blev lite rastlösa ett tag men det var helt okej ändå. Jag tänkte lassa upp lite bilder så ni kan försöka känna er av vad vi gjorde liksom, de svettigaste var iallafall stötgrejen, haha :). Folket som kom var My, Nathalie, Karin, Ellen, Bebba (Rebecka), Alexandra, Emelie. Men karin fastnade typ inte på bild så hon slipper ligga på min blogg.


Emelie är från Plusgymnasiet (min nya skola) och resten är från Fridaskolan (min gammla skola), kan tänka mig att hon inte vågar komma på sånt här något mer efter att jag och Bebba två minuter efter att vi sågs började diskutera religion och politik. Haha, men det var kul att alla kom, jag var klad ponni.

Kommentarer
Postat av: emelie

klart jag vågar komma igen ((:

2008-10-25 @ 11:29:12
Postat av: Karin

moahah, jag tog bort bilderna på mig ;P

2008-10-25 @ 16:04:20
Postat av: John

Fuck you Karin, det finns några, men de var jätteskumma, du typ blundar och grejer, men jag kanske lägger ut en sån som hämnd!

2008-10-25 @ 16:08:42
URL: http://johngranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0