En skum dröm

Okej, jag har nyss vaknat och tänkte skriva ner en dröm jag hade nyss, den är helsjuk!

Iallafall, vi åkte med min fridaklass.. tror jag.. eller bara lite random folk till Flen för att åka skidor. Där var vi i backen ett tag men sen typ "äsch, vi åker till skidstugan". Inne i skidstugan skulle jag (av någon annledning) låsa in massa papper i ett skåp, iallafall, där var det ett föredrag om någon gayfråga och Christer Lindarw satt i publiken. Efter ett tag började en tjock läderbög be mig suga på hans bröstvårtor, då låg jag på Karin och typ "nej men asså, jag är här med klassen, det ser inte så bra ut". Så jag ställde mig upp för att byta plats och satte mig bredvid Måns som satt bredvis Christer som numera hade bytt om till tjejkläder och då kommer det fram en liten tjej med en pinsett och kollar igenom alla sofforna med ett förstorningsglas och Måns frågade henne "vad gör du?" och hon typ "jag letar efter ormtunga!" och jag och Måns gjorde en såndär "Dramatic praire dog"-grej mot varandra. Och sen vaknade jag.

Kan någon tyda min dröm och säga vad den betyder? It makes no sence!

Kommentarer
Postat av: Sandra :D <3

Hahahahah, Ormtunga XD

2008-10-26 @ 11:51:12
URL: http://sandrafremming.blogg.se/
Postat av: Noshin

wtf! HAHA!

2008-10-28 @ 13:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0