Idag hatar jag: Frisörer

Där det står "lång historia" i förra inlägget you know. Tänkte iallafall förklara vad jag menar.

Det är såhär att jag har inte hittat "min" frisör här i uddevalla än. Jag brukar typ glida runt hos olika frisörer tills jag hittar "min". Eller brukar och brukar, jag gör det tills jag hittar en jag trivs med och som förstår mig liksom. Iallafall, när jag bodde i Heby hade jag min frisör i Sala på den där salongen jag inte minns namnet på, men hon hette Ninni tror jag, och hon fattade alltid vad jag ville och gjorde precis som jag ville och spökade inte runt själv osv. Och sen flyttade jag hit till Uddevalla.

Mitt första klipp var hos nån turk på nån grenväg från kungsgatat, mamma sa typ "han är jättebra OCH BILLIG :D", vi är så jävla fattiga. Iallafall, han gjorde en ful jävla tuppkam i min nacke, och jag typ "vad gör du?" han typ "jag tyckte det skulle vara snyggt med en tuppkam" och jag typ "ooookej?" liksom. Men mesig som jag är fick jag gå med den, dock fixade jag inte till den, men det var liksom rätt långt i nacken.

Till mitt andra klipp provade jag Munken, det var en mysig salong och så, och jag sa precis "klipp lite kort lite här och där men SPAR LUGGEN", och det första han gör är att klippa i luggfan, då bytte jag frisör iallafall.

Nu har jag hängt på Uppströms ett tag, men jag gillar det inte så, funderar på att prova Danish också, men de verkar lite läskiga. Men aja, jag är rätt creppy själv så ja, vi får se, har fått tips om att Cityspa ska vara bra också. Men aja, vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Noshin

det värsta är när dem gör något heeelt annat än man sagt. Typ han som klippte tuppkam i nacken på dig. haha xD

2008-11-13 @ 23:48:59
Postat av: John

Ja! Så jävla irriterande!

2008-11-13 @ 23:51:12
URL: http://johngranlund.blogg.se/
Postat av: Vet det bästa

Helle som äger Danish har sitt egna speciella sätt. Jag skulle rekomendera henne. Och Bellbox på Torp.

2008-11-14 @ 08:56:28
Postat av: John

Mjoo, jag funderar på att prova bellbox.. får nog bli det.. kanske..

2008-11-14 @ 09:41:11
URL: http://johngranlund.blogg.se/
Postat av: Karin

tror du skulle gilla danish :) synd att malin har slutat där bara

2008-11-14 @ 10:38:55
Postat av: jag vet

city spa suger, lovar de kommer förstöra ditt hår!!

2008-11-14 @ 17:06:26
Postat av: alexandra the king

city spa är shitten men de är den dyraste i stan ..

2008-11-16 @ 14:07:31
Postat av: fanny

kör på danish dome grymma!!!

2008-11-16 @ 21:04:24
Postat av: John

Frisören has spoken, jag provar de tror jag ;)

2008-11-16 @ 21:48:53
URL: http://johngranlund.blogg.se/
Postat av: FILIPPA

HAHA fyfan precis det hände med min kompis också, hon fick den där gamla gubben på munken och hon ville med spara luggen och han klippte av nästan hela luggen :O

2008-11-17 @ 22:02:37
URL: http://f900212.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0