9/11 - You've been scammed.

När jag börjar kladda på det här inlägget är klockan 22.22, bara så ni vet. Nu ska jag skriva värsta åsiktsinlägget, och jag vill att ni säger emot mig, så jag ska skriva om en myt som de flesta tror på. Nämnligen 9/11-myten.

Myten lyder såhär:
19 st kapare, ledda av Osama B.Laden tog över 4 Jetplan och medans de undvek luftförsvaret så träffade de 75% av deras mål. W. Trade Tower bygnad 7 kollapsade genom en brand och byggnadsmisstag i en "pannkakseffekt", medans planet som träffade pentagonen förångades när det träffade byggnaden, det gjorde planet som crashade i Shanksville också. 9/11-kommiten hittade inga varningar angående detta alls.

"Inga varningar"
Jag har sett intervjuer och pressmeddelanden från Bush där han säger att "ingen kunde tro att någon skulle använda flygplan som misiler". Men hur kan de då förklara att två år innan attacken hade NORAD övat på att hantera kapade flygplan som misiler, och ett av målen var W. Trade Center.

"19 kapare"
Regeringen har en lista på alla kaparna som var med, men inget av namnen var med på listan flygbolaget hade över vilka som hade gått på flyget. Regeringen hade tydligen hittat ett pass, genom all eld och alla stenar som flög, alla människor som hoppade och allt som crashade, hittade de ett pass. Och regeringen vinkade med passet och var överlyckliga "vi har bevis" liksom, men sen visade det sig att killen levde, vilket många andra på regeringens lista över kapare också visade sig vara.

"Pentagonen"
Inga säten, inget baggage, ingenting - allt har officiellt "förångats". Men ändå har de kunnat identifiera alla kropparna. Två 6-tons tunga motorer förångades men de identifierade alla kropparna.. Kan någon berätta för mig hur man gör det?

Jag orkar inte skriva mer, men jag har snott allt från Zeitgeist, kan helt klart rekomendera den!

Så varför skulle USA göra detta? Jo, för att kunna anklaga Irak för detta så de kan gå in med militär i landet och sno deras olja.

Kommentarer
Postat av: Max

Okej...helt ärligt så säger jag faktiskt emot dig totalt....flygplanen var kapade och krashade rakt in i huset styrda av terrorister...så e de bara..Usa är ett så sjukt land så dom hade ändå gått in i Irak o krigat...dessutom så gick dom in i Irak för att störta saddam Husein...inte pga terroristerna...

2008-11-03 @ 00:39:13
URL: http://vikenungen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0