Uddevallaklassss

Jag kom rätt nyss hem, jag har nämnligen varit på Överby för första gången (woho!). Jag och Nattapatta cruisade Överby med klass bara en Uddevallabo kan. Det var helt klart över mina förväntningar, jag gillar vanligtvis inte köpcentrum, men detta var lite mysigt för Coop och Ica var i ett annat hus så jag slapp blanda mig med fembarnsmorsorna, vilket är mycket positivt. Sen såg köpcentrumet fräscht ut liksom, men jag föredrar stan, varför kan inte Uddevalla satsa mer på stan för? Aja, köpte in lite "hemligheter" som min familj kallar det, berättar inte vad det är eftersom jag inte vet om de läser min blogg eller inte.

Såhär såg jag ut innan jag stack ;), jag älskar mina ansiktsuttryck.


Tjintjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0