Review av året

Okej, nu när det är ungefär 11 timmar kvar tills detta året är slut så tänkte jag slafsa ihop en liten sammanfattning om det gågna året.

Vi kan ju börja med något stort som påverkat alla, börskrachen, det är ju rätt intressant att befinna sig i en lågkonjuktur, man måste ju prova allt liksom. Sen så har ju Daniel Radcliffe (Harry Potter) visat sin trollstav för allmänheten, det var ju en nyhet man inte missade. McCain har många hus, men inget är vitt för Obama vann valet och skrev historia i och med att han blev den första svarta presidenten i USA.

För att gå ner på en lite mer personlig nivå så kan ju jag berätta att den stora nyheten för mig var att börja på sveriges bästa gymnasieskola. Plusgymnasiet liksom, så jävla kul vi har det där. Jag gick ju självklart ut Fridaskolan också, och årets resa är självklart Pålenresan.

Kärleksfronten har sugit, men kan man förvänta sig något annat? Får fan aldrig till det, men det tar vi en annan gång.

Gott nytt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0