Pluggpluggpluggplugg

Så, medans jag tar en liten paus från samhällspluggandet tänkte jag summera dagen. Jag gick upp typ en halvtimme tidigare ön jag brukar - alltså en halvtimme försent, och gjorde iordning mig och sånt och stack till skolan, det var nämnligen dags för slutprov i Praktisk Marknadsföring och Projekt och Företagande. Jag slängde ihop provet på hälften av den tänkta tiden (som vanligt) och sen så gav jag det till Johan, han läste igenom det och nickade och log medans han läste, så jag tror det gick bra.

Senare så skulle min idrottslärare ha massa jävla tester och skit på mig och min klass, hon skulle skriva en hälsoprofil om mig. Det var rätt kul faktiskt, vi började med lite vighetsövningar som jag klarade rätt bra, det var en grej då man skulle stå rak och hålla händerna i backen i 10 sekunder som jag failade på, annars gick det rätt bra.

En sak jag MÅSTE skryta om är att Kim i min klass, när vi skulle köra styrkövningarna så körde han rygglyft och gjorde 301, och sen lite senare skulle jag göra och jag gjorde 305, då blev jag lite stolt över mig själv. De flesta hade gjort typ 40 liksom.

Aja, tillbaka till pluggandet, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: kkk

nu ska jag lära dig en sak som du kommer ha mycket nytta av i framtiden :) man säger "medans" men man stavar det "medan". tack för mig

2008-12-16 @ 18:59:46
URL: http://karifa.blogg.se/
Postat av: kkk

för övrigt hatar jag att läsa om hur du har haft det i skolan för det verkar alltid så kul :(

2008-12-16 @ 19:00:26
URL: http://karifa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0