Gymgymgym

Efter modellandet tidigare så gick jag och några kompisar till Kaktuz och lunchade. Sjukt gött att slippa soppan skolan serverade! Sen var det massage på schemat, så vi rullade till idrottshallen och jag och Emelie parade ihop oss och började ta på varandras ryggar. Sjukt skönt när vi har sånt på idrotten, älskar Plusgymnasiets idrott fan, skolkade sjukt mycket från idrotten tidigare men inte längre ;)

Efter idrotten gick jag Sandra och Emelie till gymmet och biffade som fan! Vi kommer vara snyggast beach 09!

Kommentarer
Postat av: Karin

nej jag komemr vara snyggast

2009-03-19 @ 08:27:16
URL: http://karifa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjenare! tråkigt att du tyckte så och att du fick den uppfattningen. jag tror att du borde tala med lit fler mufare och höra deras uppfattning, jag är inte mufare av den anledningen .. olyckligt om talaren fick dig att tro så.:) du är väldigt välkommen på insändarkvällen nästa torsdag klockan 18.00 om du vill det :)

2009-03-19 @ 21:06:34
Postat av: Anonym

Vi kommer ha kontinuerliga aktiviteter varannan onsdag i framtiden. Varje ojämn vecka på onsdagen klockan 6 blir det "muf-onsdag" med ngn slags aktivtet, talare, café kväll och så:)

Ja jag brinner för detta, jag vill ha emr frihet i dagens samhälle och framförallt i skolan ! Hörde att du brann för abort-frågan och hbt-äktenskap, intressant! kom och disskutera med oss. Vad tycker du i de frågorna?

2009-03-19 @ 21:24:31
Postat av: Anonym

vem e snillet ovanför?

2009-03-22 @ 00:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0