Party

Jag har inte bloggat på ett tag nu så tänkte göra det. Det här är ingenting som ni ska kunna, tänkte bara lägga upp photoshopprocessen för en rätt vanlig bild, ni ska inte fatta vad jag gjort eller så, ni ska bara se att jag gjort det. Do not try this at home liksom, haha :).

Vi börjar med en vanlig bild, finnar och allt som finns med.



Sen knäpper jag med mina magiska fingrar och min hud är slät och fin.



Sen tar jag bort alla finnar och leverfläckar och sånt jag inte vill ha och som inte försvann när jag knäppte med fingrarna.



Sen pillar jag lite med bakgrunden eftersom den är så tråkig.



Och sist lägger jag på ett kul filter som får mig att se jätterolig ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0