Tjohej, horoskop

Nu ligger det till såhär att jag har inte bloggat på så länge. Och jag ska vara ärlig, jag och Kim har en liten tävling som jag måste vinna så jag har ägnat mig åt det mestadelen av min vakna tid. Men det är snart slut, då blir det mer bloggande, jag lovar ;)

Hur som hellst så har jag lite tankar om att börja skriva lite om några av mina intressen, bara för att det här "idag hatar jag" inte fungerar längre eftersom jag fått ur mig mycket av mina aggressioner, men den ska ligga kvar utifall att jag inser något nytt jag hatar, jag ser fram emot framtiden med spända ögon liksom.

Den nya grejen jag tänkte skriva om är faktiskt horoskop och hur man tolkar stjärnorna och shit, jag är inte direkt en värsta experten, men jag har studerat horoskop lite i smyg i typ tre år (inte konstant) så ja, lite kan jag ju iallafall, så, för att göra en liten snabb marknadsundersökning så undrar jag bara om ni skulle vara intresserade av att läsa om sånt?


Kommentarer
Postat av: Belinda

Jag vill veta jag vill veta :D :D

2009-02-16 @ 19:24:04
URL: http://belindas.blogg.se/
Postat av: karin

nej inte direkt..

2009-02-17 @ 12:17:41
Postat av: intresserad hehehe

jaa :D

2009-02-17 @ 12:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0