Idag hatar jag: Amerikaner

Asså, på fullaste allvar, finns det något dummare land än USA? Och nu räknas inte min lillasyster som ett land, ett exempel på hennes dumhet är när jag gick på fridaskolan och hon var uppe på niornas våning där jag gick och var med oss coola kids och sa nåt random dumt och jag typ "du är så jävla blåst Freja" och hon typ "nej?! det är jag inte!" jag typ "men säg nåt smart då" och då klämmer hon ur sig Sveriges dummaste kommentar "Einstein uppfann glödlampan". Borde man inte veta vem Einstein är när man går i sjuan? Eller iallafall vem Tomas Edison är liksom?

Iallafall, fokus på Amerikaner. Hur kan ett helt land vara så IQ-befriat? Asså inte äns presidenten kan ju argumentera på en mogen och bra nivå, jag hörde någon debatt inför förra valet när Bush var mot Gore, och Gore är naturkillen som är rätt överdriven och radikal i mina ögon, mer om det någon annan gång. Men Bush's argument för att inte rösta på Gore var att vi skulle drunkna i Ugglor, asså, tillockmed jag kan argumentera bättre än så.

Grejen är den att jag följer vissa bloggar, och idag när jag kollade runt lite på Failblog så ser jag den här bilden:



På fullaste allvar så är det så dumt så att det inte äns är kul, knappt att Freja skulle kunna klämma ut sig något sånt liksom. Så idag hatar jag Amerikaner, eller dumt folk i allmänhet.

Kommentarer
Postat av: Noshin

Amerikaner är instängda i sitt eget land och bryr sig inte ett skit om omvärlden. Jag såg en video på youtube där amerikaner blev utfrågade om världen omkring. Jag minns även hur alla blev frågade "säg ett land som börjar på bokstaven U" Vissa kunde knappt svara. Jag menar, tänkte dem inte på USA som dem själva bor i?



Någon blev frågad: " Vilken religion har man i Israel?" Den första som fick frågan svarade "israeli...?"

2008-10-24 @ 00:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0