Varm Jul i City

Och nu sitter jag här hemma och utvärderar dagen. Idag var det D-Dagen, vi genomförde projektet vi slitit som judar inför. Det kom sjukt mycket folk och alla var glada och jag gick runt och såg viktig ut typ. Jag gick upp kl 6 i morse för att göra det här, det är en fucking timme tidigare än om det vore vardag liksom. Aja, det blev fint iallafall, såhär såg det ut ur mina ögon.

6.00 Vakna/snooza
7.30 Träffa Zaike påväg till skolan och var rädda för våldtäcksmän
8.00 Nere på Gallionen och började slå in allt
11.00 Allt var klart och revs ner av danselever från Sinclair. Bakom paketet var det massa teaterelever som var levande skyltdockor, det var rätt snyggt
13.00 Äta mat
14.00 Typ klar och väntade in Ellen för att leka

Jag är nöjd över Plusgymnasiets första projekt, det var helt okej, lite jobbigt men ska man ha betyg så, haha.




Bilderna åvan är på Karolina och Ina, de var snygga skyldockor. Karro var Rödluvan och Ina var en Fé ur Törnrosa.

Nu sitter jag och nöter en ny låt, höhö, länkar :)



Aja, ha det bra, nu ska jag sova för att gå upp och gå i skolan imorgon, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0