Mycker som händer nu

Asså förlåt för att jag inte har uppdaterat som den galna japanen jag är men det har varit rätt mycket på sista. Vi har projektvecka och sen vill jag höja mig i ett x antal ämnen och har en avtentning i matten nästa vecka. Pluggar som en galning samtidigt som jag i skolan tär på kroppen genom att göra jävla paket liksom. Och på det har jag idétorka på blogginlägg, men det kommer, sånt brukar gå i perioder har jag förstått.



Aja, visa hur mycket ni saknar mitt aktiva bloggande så kanske jag börjar igen, höhö.

Kommentarer
Postat av: noshin

jag saknar dina "idag hatar jag..." inlägg xD

2008-11-26 @ 21:20:04
Postat av: fanny

jag vill läsa dina onödiga bloggar som det inte är nått bra med alls att dom finns xD jag vill dessutom ha lite hjälp me min design!!

2008-11-26 @ 21:52:07
URL: http://fannylamberg.blogg.se/
Postat av: fanny

2008-11-26 @ 21:52:17
URL: http://fannylamberg.blogg.se/
Postat av: emelie

mer "idag hatar jag"..!

2008-11-27 @ 18:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0