För ful för tv

Okej, läste precis en artikel från Aftonbladet, eller aa, har läst den förut men tänkte ta upp det nu. Iallafall, under öppningscermonin för OS i Peking så var det en tjej som sjöng typ, eller aa, "sjöng", hon mimade till en annan liten flickas röst, men den tjejen ansågs för ful för att visas då. Hon ansågs ha den perfekta rösten men inte brösten, eller nåt. Här är hon! ;D



Hon är säkert fulare IRL.

Anyways, jag är så glad att detta hände, i det här fallet var det inte så extremt men jag tycker inte fult folk borde få visas i tv sålänge det inte är ett program som handlar om fult folk liksom, typ outsiders eller nåt sånt. Typ i seriösa program och debatter borde det inte få vara fult folk tycker jag.

Jag menar, hur roligt är det att sitta och lyssna på en ful person prata om någonting? Ni har säkert en skitful lärare eller nåt, och liksom, hur kul är det att lyssna på hans/hennes föreläsningar?

Men visst, jag kan erkänna att det är lite tragiskt när det är ett barn liksom, men hade det varit en vuxen person hade de flesta hållt med mig.

Kommentarer
Postat av: Karin

men om det är ett litet barn spelar det ju ingen roll :P plus att typ alla kan se bra ut med smink i tv :)

2008-11-22 @ 00:31:58
Postat av: Anonym

Då tycket ja väll att dom inte överhuvudtaget behövts välja den "fula" flickan för att sjunga så någon annan kunde mima till! Då kunde dom väll hitta något annat barn som kunde sjunga som inte var "ful".. Min åsikt :)

2008-11-23 @ 14:39:02
Postat av: Anonym

När man läser ditt inlägg så skakar man bara på huvudet och förstår vilken idiot du är som säger så. Bara för att hon är ful ska väl hon få vara med i TV? Jag tror inte du skulle bli så glad om dem inte visade några homosexuella i tv bara för att dem är speciella. Sluta särbehandla folk pga deras utseende och titta på dig själv istället.

2008-11-29 @ 12:59:49
Postat av: SS waffen gayslayers

JÄVLA BÖGJÄVEL!

2008-11-30 @ 18:11:50
Postat av: Max

Ojoj så aggresiva kommentarer!

Nåväl....ja kan fakiskt hålla med dig...de e inte kul o lyssna på en ful människa för man lixom typ bara kommenterar o skrattar hela tiden...visst ja e ingen sköhet själv...men hallå...ungen e ju ful! O ja kan faktiskt må bättre me mig själv när ja ser fula människor! Då får man av elak o kommentera dom...hehehehe...

2008-12-06 @ 00:03:19
URL: http://www.vikenungen.devote.se
Postat av: Max

Ojoj så aggresiva kommentarer!

Nåväl....ja kan fakiskt hålla med dig...de e inte kul o lyssna på en ful människa för man lixom typ bara kommenterar o skrattar hela tiden...visst ja e ingen sköhet själv...men hallå...ungen e ju ful! O ja kan faktiskt må bättre me mig själv när ja ser fula människor! Då får man av elak o kommentera dom...hehehehe...

2008-12-06 @ 00:03:47
URL: http://www.vikenungen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0