Idag hatar jag: Gaybloggar

Asså, det här är ett seriöst inlägg, och när jag skriver det tror alla "höhö, han skojar", men det här är seriöst på riktigt.

Jag är besviken på homosexuella personer som har en blogg och kallar den för en "gayblogg", det jag menar är att det är inte en så big deal om man är gay eller inte, visst det lockar besökare, båda bra och dåliga liksom all marknadsföring, men jag trodde vi försökte sudda ut allt som skiljer oss från de heterosexuella. De hindrar oss bara från att uppnå drömmen om ett jämställt samhälle, asså, det är som om jag skulle göra ett visitkort till mig själv där jag kallar mig "legitimerad bög" eller nåt liknande. Men det värsta är andra bloggare som skriver typ "han driver gaybloggen blablabla" för det låter så fel, vad är skillnaden mellan en vanlig blogg och en gayblogg liksom?

Men visst, jag kan ju ge upp min dröm om ett jämställt samhälle då.

Kommentarer
Postat av: jag sa ju att du var smart^^

klok du är , hihi...

2008-12-07 @ 21:49:38
Postat av: jag sa ju att du var smart^^

klok du är , hihi...

2008-12-07 @ 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0