Praktikkul

Idag så har Merchendisern varit där igen. Jag vill liksom döda och krama henne på samma gång, hon kommer dit typ en gång i månaden och hjälper butikerna med hur man ska exponera varorna på rätt sätt, var de ska stå osv.

Så hur som hellst, hon kom rätt tidigt på dagen, och då startade vi med att möblera om och fixa lite med alla kläderna, gå in och kolla, det är skittufft! Hur som hellst så skulle hon sticka på lunch, och då fick jag den stora äran att placera ut lite kläder på en vägg, jag gjorde den skitsnygg, fick ett godkännande från en som jag jobbar med och grejer så kommer hon tillbaks och jag hade tydligen gjort jättefel :(, men aja, det blev bra till slut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0