Sommarjobb

Det är nu sommarjobbs hysterian har börjat. Alla udnrar vart alla ska spendera sin sommar och CV-skrivande tycks alla göra hela tiden. Så, den frågan alla undrar mig är självklart, vad ska du göra i sommar John?

Jo, jag har sökt på två ställen, eller jag har bara sökt på ett men ska söka på ett till nu i veckan. Ena är McDonalds, tror det kommer gå eftersom de sökte 40 nyanställda till sommaren, men går inte det finns ett alternativ. Det är nämnligen såhär att jag fick reda på att min skola vill ha lite elever som jobbar nu i sommar med att flytta skolan eftersom vi ska flytta till kungstorget. Det kan ju gå för sig faktiskt, tror det skulle vara skönt. Hela min skola är ju asskön och att bära lite möbler med de en sommar hade jag lätt klarat, men vet inte hur många de behöver, hoppas det är många.

Så, vi får se hur det blir med mig i sommar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0