Idag hatar jag: Mammabloggar

PARTY! En ny Idag hatar jag, det var ett tag sen. Så, hot topic, Mammabloggar. Vad är detta fenomen? Jo, nyblivna mammor som inte kan fatta att det finns annat i världen än deras barn bestämmer sig för att skriva ner allt deras barn gör på internet.

Exempel "Oh, idag har lilla pluttinuffalbin åkt skidor. Här är fem miljoner bilder på honom."

När ska de förstå att ingen bryr sig om deras äckliga små barn? Vi har en sån i skolan, allt hon pratar om är sitt barn och sitt barn och idag gjorde hennes barn det och imorgon ska hennes barn göra det där. Inte nog med det, hon skiter i ungen har vi fått reda på. Hon har sagt "oh i helgen ska jag göra det!" och någon har kontrat med "men du har väl barn?" och hon har svarat "äsch, det tar mamma hand om". Grymt med tjejer som tar ansvar asså.

Hur som hellst, ska man klämma ut gående bajs så kan man iallafall tygla de och ta hand om de hoppas jag. Och inte dela med sig av helvettet till andra. Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0