Spinning och kontrollsbehov

Kom nyss hem efter dagens spravalder. Har varit i skolan och efter skolan så stack jag och min homie Karin till gymmet för att gå på ett Spinning aktiviopass. Det är fan det roligaste som finns just nu tror jag, eller roligt är väl att ta i, snarare skönt. Man är så sårbar på nåt sätt, man sitter med det där jävla pulsbandet och ser hur hårt man tränar på en stor tavla, det är verkligen att vara i kontroll - vilket jag gillar grymt. Är det något jag skulle önska mig i julklapp så är det verkligen mer kontroll! Mer om det någon annan gång.


Snodde bilden från motionshuset (Mitt gym).

Kommentarer
Postat av: fanny

men lilla johnipojken de e ju långt till jul :S xD

2009-01-13 @ 16:58:56
URL: http://fannylamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0