Söndag Söndag Söndag

Den allmänna hatdagen, någon skum tradition som säger mig att man inte får göra någonting idag - men endå klagar jag på att jag inte gör något. Skumt egentligen för jag är inte den enda som har tråkigt på söndagar, varför går man inte ihop några personer och gör revolt mot denna Söndagstraditionen att man inte ska göra något?

Det måste ha hållt i från den tiden då Söndagen fortfarande var den så kallade "Vilodagen", det är den fortfarande i princip, men inte uttalad sådan. Vanligtvis brukar jag försöka få lite plugg gjort på såna här dagar men skolan har inte riktigt hunnit sparkat igång än, eller jo vi fick ett kilo samhällslexor, men jag glömde ju självklart den boken i skolan, aja, sux to be me.

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Hehe, tack så mycket :P

2009-01-11 @ 15:22:43
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skulle läsa två sidor? WOW...

2009-01-11 @ 20:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0