Skugga

Nu sitter jag såhär i sista minuten och gör Personlig Försäljningsläxan, min läxplanering suger verkligen. Iallafall, mitt schema ser ut som nedan för imorgon så ni vet vart ni hittar mig, sen har jag en skuggare som ska hänga med mig. Det ska bli roligt att få visa upp vår fina skola för henne. Om det är någon annan kul bloggläsare som vill skugga så är det bara att höra av sig ;), haha.

Det är en jättefrustrerande läxa vi ska göra också, vi har fått en text om en kille som besöker en kund och vi ska hitta alla fel han gör och jag hittar fan inte ett enda. Men jag har iof bara läst det en gång, vi får se hur detta går.


Kommentarer
Postat av: FILIPPA

sv: haha coolt, hur gick det då ? orkade du ?

2009-01-25 @ 20:56:06
URL: http://www.filippalund.se
Postat av: FILIPPA

HÄÄÄRLIGT, själv körde jag 50min intensiv spinning eftråt;)

2009-01-25 @ 20:58:15
URL: http://www.filippalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0