Money on my mind and my mind on the money

Jag är så himlans fattig känner jag just nu. Jag vill köpa så sjukt mycket och allt ska gå under mitt studiebidrag, illa.
  • Träningskläder. (Har tappat träningsmotivationen, tror jag kan få lite då)
  • Hörlurar. (Bara högra luren fungerar just nu)
  • Spinningdojjor. (Tror det både blir lättare och roligare då, lite nördigt dock)
  • Trenchcoat. (Ett nästan måste för våren)
  • Wrath of the Lich King. (Till wow, och ja, jag spelar det om ni inte visste det)
  • Fylla på fritidskortet. (Det går ut snart)
  • Köpa en Groomer. (Tror jag skulle känna mig frächare med en sån)
Som ni ser är det mycket mina 1050 ska räcka till, eller så får jag dela upp det på två månader, frågan är bara vad som skall prioriteras. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: kkk

Träningskläder och hörlurar, helt klaaart. jackan kan vänta. Fritidskortet bör iofs också prioriteras.

2009-01-15 @ 20:54:08
URL: http://karifa.blogg.se/
Postat av: jennfier

träningskläderna! dom lär kosta mest och då vet du ju att du har råd till jackan när det börjar närma sig ;p

2009-01-15 @ 21:38:41
URL: http://jennifertengqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0