Inte bra John

Jag hatar mina sovrutiner nåt så innerligt, tillexempel igår när jag skulle sova; gick inte alls någonstans, jag försökte och försökte lite hårdare, men inte fan att jag kunde sommna. Jag gick upp kl 3 kommer jag ihåg för att kissa och såg mig själv i spegeln och typ "fyfan vad äcklig jag ser ut" och ställde mig och rakade mig själv liksom. Och sen idag då när jag kom hem från skolan, jag tog min macka och allt var roligt och så och sen gick jag upp för att sitta vid datan och slocknade direkt och sov till kl 9. Där rök sex timmar av mitt liv liksom, och nu är jag skitpigg, vi får se hur det blir inatt, önska mig lycka till, Karin does!


Kommentarer
Postat av: kkk

HAHAHAHA, bilden <3

2009-01-09 @ 14:25:46
URL: http://karifa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0