Idag hatar jag: Folk som inte vet allmänt hyfs!

Såhär är det, nu när det har varit massa julmiddagar och släktkalas och grejer kan jag äntligen få ut mina aggressioner som uppkommer vid såna tillfällen. Tillexempel en sak som jag INNERLIGT hatar, när man sitter och har en stor flaska Julmust eller Cola eller vad som hellst på bordet och det är nån jävel som inte skruvar på korken. Vid såna tillfällen kan jag få raseriutbrott och döda min bror eller så håller jag inne aggressionerna, men nära har det varit, och sen viftar man med korken och säger "här skruva på!", men ingen bryr sig. DEN BLIR JU AVSLAGEN FÖR BÖVELEN!

Aja, jag är fortfarande sjuk, hoppas jag friskar till mig tills jag börjar skolan imorgon. Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!

2009-01-07 @ 18:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0