Hitlerquiz

Det var såhär att för någon dag sen satt jag med min Mamma och min lillasyster och spelade Buzz. Det gick bra och så och sen såg jag ett Hitlerquiz på Playstation online och tänkte "oh herregud, den måste vi prova!". Så vi satte oss där med värsta hitlerfrågorna, grejen var den att vi fattade ingenting. En fråga var tillexempel "Vad sa Hitler till sin chaför?" och alternativen var Stanna, Kör, Gasa på och Bromsa, och i våra huvuden rullade liksom "hoppsan ja, vad kan det vara? Jag tar nog Kör!". Men sen, sen kom vi ju på att han sa "gasa på" för att koppla det till gaskammararna, och när vi kom på det kännde vi oss så jävla dumma.

En annan fråga var liksom "Varför lyssnade inte Hitler på musik?" och ett alternativ var "Han hade ingen mp3" och tankarna som slog mig var att det inte fanns mp3 på den tiden liksom, men "Han gillade inte ljuden" var det rätta svaret. Och vi kännde oss så jävla dumma när vi insåg att det var så jävla simpelt.

Kommentarer
Postat av: kkk

HAHAHAHHAHA, det där var jävligt kul.

2009-01-13 @ 20:14:54
URL: http://karifa.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Rätt svar finns i bloggen nu! :P

2009-01-14 @ 22:26:11
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0