CV

Först ut i dag så var det Engelska, vi hade två timmars kul där vi fick ett nytt projekt presenterat för oss. Ska nog bli rätt kul, alla program har fått ett projekt utformat efter deras program, så vi på handel ska starta ett låtsasföretag och musik ska skriva låtar osv. Rätt rooligt.

Sen iallafall så var det dags för att starta den nya kursen, men icke sa nicke, Johan är inte ute med att starta kurser en dag för tidigt. Vi hade handel med Marcus, vår andra handelslärare. Det var dags att börja söka praktikplats och grejer så vi satte igång med en rivstart och lärde oss att skriva CV. Det måste vara det drygaste som finns, att liksom analysera sig själv och aa, jobbigt är det. Hur som så ser mitt ut typ såhär när jag skriver ut det, jag är nöjd med upplägget. Hoppas ni inte ser vad som står, haha.

Bilden ska ersättas, den som är där nu sitter bara där för att upplägget ska fungera. Jag har bokat tid med Diana imorgon som ska styla mig så jag kan få ett skitsnyggt foto på mig själv där uppe. Praktiskt med stylister på skolan! Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0