Toalettslaget

För några dagar sen när Freja var på toa så hörde jag en liten röst där innifrån som lät "Jooooohn! Pappret är slut, kan du hämta nytt?". Rolig som jag är ignonerar jag detta totalt då jag är upptagen med att äta mat (tjockis).

Igår fick hon sin hämnd, jag hade varit på toa och märkte då att pappret var slut igen, så jag skriker på Freja ett antal gånger, men hon svarar inte. Tur att jag bara hade gjort det lilla, annars hade jag legat illa till!

Iallafall, it's on nu så att säga, jag funderar på att gömma toapappret för henne, eller ha med mig en egen rulle när jag ska skita liksom, eller hur tycker ni jag kan jävlas med henne på bästa sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0