13

Fredag den 13:e, awesome eller hur? Det är ju en dag som förknippas med otur, men vi får se! Jag ska hålla mig undan svarta katter, stegar och nycklar på bord så gott jag kan då får vi se om jag överlever! För övrigt så har jag bara två mattelektioner idag, det ska bli spännande. Jag bestämmde mig för att vakna 9 även fast jag börjar 11, så hittils har oturen inte nått mig, men den kommer väl ikväll och slår mig i magen.

Och imorgon är det alla stjärtans dag och jag har ingenting planerat, det blir väl att sitta hemma och skära sig i ett hörn eller nåt annat jag brukar göra på min fritid. Och idag lär jag ju inte få någon date, med tanke på att det är 13:e och allt så, och på det så vet jag ingen som vill gå ut med mig. Aja, ska sluta sitta här och klaga, jag lever, så jag borde vara glad.

Jag och bebb the bubb ska nog förbereda oss för ett möte med Rektorn angående en viss lärare (läs längre ner). Det var såhär, han är samhällslärare, så långt är alla med? Och jag fick en kompletering på ett arbete där allt jag skulle kompletera var stavfel, det stod inte "utveckla", "hur menar du här?" eller "det här borde du skriva mer om!" någo stans, bara typ "ändra mycket mer till fler". Och sen är han en sån lärare som inte sätter betyg på våra arbeten, så jag vet inte vart jag ligger och om det jag gör räcker för att uppnå mitt mål. Så aja, det ska vi prata om hur som hellst. Här är hon (oh, en bild i varje blogginlägg håller jag grymt!)


Kommentarer
Postat av: jana

Men john... orka störa sig på att du får rätta stavfel, lär dig stava ist... ohmy

2009-02-13 @ 16:00:42
Postat av: John

Jana, det jag stör mig på är att han borde kommentera innehållet, och inte stavningen.

2009-02-13 @ 17:07:25
URL: http://johngranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0