Resan hem

I morse gick jag upp skittidigt för att packa och grejer för min resa hemmåt. Jag började resan i Uppsala, där körde pappa mig till Arlanda för att hoppa på ett flyg till Landvetter. På vägen ner kollade jag ut genom fönstret rätt mycket och ångrade att jag inte hade med mig kameran, så nu tog jag med mig den, men det var skitmycket moln istället så jag fick inga bilder på våra svenska landskap, men här har ni lite moln ;)



Det var rätt snyggt där uppe asså. Aja, sen när jag kom ut från flygplatsen så skulle jag med flygbussen, jag går på skitnöjd eftersom jag var typ först av alla, och då ser jag att de inte tar fritidskortet. Då blev jag mindre glad, så jag fick spotta upp 50 kr för bussresan. Sen bytte jag inne på Nils Ericsson till en buss mot Uddevalla.

På den bussen fanns det EN plats kvar, ja EN, och den tog jag. Oturligt nog var det bredvid en mamma och hennes två dryga ungar. Ungarna satt bakom mig och sparkade mig i ryggen, men det värsta var när en av barnen ville sitta i mammas knä och var nära på att spy på mina byxor, och sen lassar mamman fram sina bröst och börjar amma ungen, MITT FRAMFÖR MINA ÖGON?!?! Jättekul liksom, sen skulle den andra ungen prata med mig, typ "vet du hur lång tid det är kvar tills vi är framme?" och jag sa typ "aa, 45 minuter" och han typ "okej", och sen kommer mamman tillbaka för hon var på toa, och då skulle han fråga henne också. Tack gode gud hittade jag min mp3 och isolerade mig, men jag hörde lite i bakgrunden vad som sas, då sa han till mamman typ "han har en duplo i handen" och aa.. massa irriterande skit, och de kunde inte sluta sparka mig i ryggen heller.

Kommentarer
Postat av: Karin

hahahaha "han har en duplo i handen" erkänn att du fick hålla dig från att börja fnissa :)

2008-11-02 @ 19:01:23
Postat av: John

Snarare sugen på att halshugga alla under 5.

2008-11-02 @ 19:14:01
URL: http://johngranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0