Träningsrådgivare

Som de flesta vet (yeah, right) så har jag en träningsrådgivare. Iallafall så hade jag möte med han idag för att bygga på mitt träningspass lite till, och asså, han gillar att pusha mig to the max. Det roligaste är att när vi provar så kanske vi kör Bröstpressen på typ 25, då jag redan är död, sen skriver han ner 30 liksom. Men aa, jag ska bli snygg till beach 09, så då lär man köra rätt hårt. Trevlig är han iallafall, och det är bra det. Nu har jag kommit hem och jag sitter inte och gör min spanska, engelska eller matte iallafall, that's fo sho.



Tjingtjing (jag är så mångkulturell och världsvan)

Kommentarer
Postat av: Sandra :D <3

Tack för tipset och har pratat me många av mina kompisar som me går där så ah de blir motionhuset ja kommer börja på antagligen :D

2008-11-10 @ 20:34:34
URL: http://sandrafremming.blogg.se/
Postat av: Karin

haha det låter så proffsigt med träningsrådgivare. vad bra att det gick bra ^^ :)

2008-11-11 @ 17:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0