Öppet Hus

Igår blev det inget bloggande eftersom jag hade fullt upp och när jag fick lite tid för datan var jag för trött helt enkelt.

Iallafall, alla vi på Butiksledning skulle vara på skolan halv 10 eftersom det var öppet hus för alla Uddevallas gymnasieskolor. Vi var där och pillade i en halvtimme, sen kom alla andra som skulle vara där och hjälpa till, och eftersom började det även rulla in potentiella väljare. Jag är cepegrym på att sälja in skolan om jag får säga det själv, nu ska jag bara visa det för min lärare också och sen sitter mitt MVG i praktisk marknadsföring ;)

Haha, men aa, sen kom Karin och Emma som skulle kolla lite på SPA-linjen som kommer nästa år, när de skulle gå hade jag typ en halvtimme kvar innan jag kunde sticka, så jag bad de att stanna, och snälla som de är så stannade de. Vi satt och pratade och Karin tycker vi har en snygg lärare. Gissa vilken ;), haha.

Karin fick värsta makeupen av våra stylister, titta vad fint det var.



Sen stack vi ner på stan för jag var hungrig, jag har börjat knarka kycklingcurrymackor som en galen jude, men de är ju så goda! Så en sån åt jag på Kitchen, eller Köket eller vad det nu heter. Där inne så kommer ingen mindre in än skolans marknadsföringskille och min Praktiskt Marknadsföringslärare, det var lite roligt, han var också populär bland mina kompisar, haha.

Sen stack vi hem till mig och spelade Cluedo, vilket, ingen mindre än jag vann, vi hade en sexorgie också.



Ha en vacker dag.

Kommentarer
Postat av: bella

haha nä, är nog väldigt likt bara, för mitt är taget i ekenässjön ;)



ball header du har förresten!

2008-11-16 @ 17:16:31
URL: http://bellaisa.blogg.se/
Postat av: bella

sv: kul att höra :D börjar äntligen bli lite nöjd, det dumma är att när man väl börjat fixa med designen så kan man inte sluta förrän man är 110% nöjd, haha :)

2008-11-16 @ 17:37:40
URL: http://bellaisa.blogg.se/
Postat av: Karin

fräsch bild på mig där :P massage är mys och jag ska bli bäst på det!

2008-11-16 @ 20:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0