Nästa vecka

Som de flesta vet är jag med i deatgame. Iallafall, den kommande veckan ska min klan ha en övningsvecka och köra 3 mot 3 inom klanen bara för att testa sina skills. Det är lag PAM (Pål, Andreé och Måns) mot MMF (Miqe, Martin och Fabian).

PAM tar det här sjukt seriöst, jag har hört deras skvaller i korridorerna om att detta är ett test av skils, detta är seriösare än riktiga deathgame. Jag är inte med eftersom jag orkar inte, haha ;P, sen är jag inte så rolig på deathgame. Jag har hört att MMF ska ringa PAM's systrar och be dom att ninja ihjäl de och grejer. Rätt kul vecka kommer det bli och jag ska försöka dokumentera det.

Förövrigt så har jag spanskaläxa tills imorgon, så jävla tråkigt så det är inte sant. Och sen ska jag skriva en Matteuppsats, det är lite roligare, och sen ska jag skriva en Engelskarapport om ett grupparbete vi gjort i skolan om John McCain. Obama vann föresten.. för er som har missat det liksom, haha.

Aja, ha det bra alla bloggläsare och ingen annan. Pussen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej John!



Du tror säkert att jag är galet kristen men faktum är att jag inte är religös någonstans. Jag tycker att det sulle gå att gifta sig könsneutralt och att bibeln skulle säga det. Bibeln är en saga enligt mig och inget man ska leva efter om man inte vill de. Det finns många fel i den enligt min livsstil men man måste respektera de som lever med kristendomen. Vi har ändå religionsfrihet. Ingen vann John . Vi tycker olika lite bara.

2008-11-09 @ 22:44:54
URL: http://wiktormode.blogg.se/
Postat av: Sandra :D <3

Hhahhaa de är så jäävla kul att dom tar de så seriöst PAM xD har me hört dom snacka..

2008-11-09 @ 23:18:49
URL: http://sandrafremming.blogg.se/
Postat av: Noshin

Jag försökte också ninja ihjäl dem, men jag failade ._.

2008-11-10 @ 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0