Let's start a band

Hoho, idag så började dagen med att (gissa fem gånger), aa juste, klippa papper! Sen när vi blev klara efter en veckas slit så fixade vi i HP att alla fick sluta förutom vi som skulle lägga le final touch på sakerna, så som städa, administrera och piffa. Men på söndag smäller det fan!

Var i stan kl 11 så ska ni få se på fina saker.


Anyways, sen när vi var klara med det sista så satte jag mig och umgicks med esteterna, för att vänta in Fabian och Nils. När de kom så rullade hela gänget ner i källaren där vi har lite instrument och sånt. Det var mysigt, men stack rätt tidigt eftersom jag var tvungen att gymma innan de stängde. Anyways, här är lite bilder från dagen, alla älskar min mössa.



Kommentarer
Postat av: Noshin

Klart alla älskar din mössa. Den som inte gör det är ju dum :O

2008-11-29 @ 14:15:12
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-11-29 @ 14:20:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lenita

jag vill ha den=)

2008-11-29 @ 14:52:05
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0