Klippning (?)

Okej, jag tittade lite närmre på bilden i förra inlägget. Vänta, jag postar den och fortsätter sen.



Om vi ny låtsas att allt det där svarta runt mitt huvud inte är hår så framhävs mina käkben rätt hårt. Det gillar jag, så nu fick jag värsta inspirationen till en klippning, nämnligen typ ta bort i princip allt hår på sidorna, nästan så man kör med maskinen där för att sedan spara luggen (för i helvette (lång historia)) och ha lite hår kvar på huvudet, mer än på sidorna så jag inte ser ut som ett freak. Har haft rätt liknande frisyr förut men tänker mig längre lugg och kortare i sidorna.

Låter det fett fish?

Kommentarer
Postat av: emelie

det är ju så min ken har. det är snyggare så du har nu isf ^^

2008-11-14 @ 09:36:59
Postat av: Sandra :D <3

tycker inte du ska de :)

2008-11-14 @ 23:57:16
URL: http://sandrafremming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0